BAĞCILAR BELEDİYESİ PERSONELİNE CİMER EĞİTİMİ




İstanbul Valiliği tarafından Bağcılar Belediyesi personeline, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) portalı eğitimi verildi. Programda CİMER İstanbul Genel Koordinatörü Kürşad Hamza Öner, CİMER kullanıcılarına sistemin işleyişinden şikayetlerin hızlı sürede çözümüne kadar birçok konuda bilgi verildi.

İstanbul Valiliği’nce Bağcılar Belediyesi’nde CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) Cevap Onay Yetkilisi, Koordinatör ve Kullanıcı olarak görevlendirilen personele CİMER portalı eğitimi verdi. Bağcılar Belediyesi Kadın ve Aile Kültür Sanat Merkezi’nde düzenlenen programda, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) İstanbul Genel Koordinatörü Kürşad Hamza Öner, CİMER koordinatörlerine ve kullanıcılarına, CİMER sisteminin işleyişi, kullanımı, öneri ve şikayetlerin hızlı sürede cevaplandırılması ve çözülmesine yönelik bilgi verdi.

Talep, öneri ve şikayetler daha hızlı çözüme kavuşacak

CİMER üzerinden Bağcılar Belediyesi’ne gelen talep, öneri ve şikâyetlerin hızlı sürede cevaplandırılması ve çözülmesi için yapılan eğitimde CİMER portalı hakkında uygulamalı olarak bilgiler verilirken, ayrıca 3071 sayılı Dilekçe Hakkı Kanunu, 4982 sayılı Bilgi Edinme Kanunu, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile vatandaş başvurularına ilişkin Cumhurbaşkanlığı'nın 11 Ekim 2018 tarih ve 2018/13 sayılı Genelgesi, hakkında CİMER koordinatörleri ve kullanıcılarına bilgiler aktarıldı.

Oluşturulma Tarihi : 17.12.2019