ÇAĞRI MERKEZİ OPERATÖRLÜĞÜ

Çağrı Merkezi Operatörlüğü Eğitimi:
Günümüzde teknolojiyle değişen hizmetler, farklı iş alanları açmaktadır. Çağrı Merkezi
operatörlüğü de bu mesleklerden biridir. Birçok firmada 24 saat hizmet veren çağrı
merkezleri, operatörlere sürekli ihtiyaç duymaktadır.
Çağrı Merkezi Operatörlüğü, ürün ve hizmet noktasında bireysel hizmeti ön plana
çıkarmaktadır. Engelliler için de uyumlu ve kolay bir meslek olan “Çağrı Merkezi Operatörlüğü
Eğitimi”, sektördeki ihtiyaç göz önünde bulundurularak verilmektedir.
Verilen eğitim programında; görev halinde iken gelen telefonları doğru cevaplayan, kurumdan
hizmet almaya gelenleri en kısa sürede doğru yerlere yönlendiren, faks ve e-postaları
cevaplayabilen kişiler yetiştirilir.
Eğitim İçeriği: Telefonla iletişim, iletişim süreci ve türleri, beden dili, internet, müşteri
istekleri, kitle ve grup iletişimi, araştırma teknikleri, bilgisayar kullanma, planlı ve etkili yazma,
yazı biçimleme, kelime işlemci, doküman hazırlama, iş planı, problem çözme, belge akışı,
bilgisayarla iletişim, dosyalama sistemi, dosyalama hareketleri, reklam ve tanıtım hizmetleri.
İstihdam Alanları: Eğitimini başarıyla tamamlayan kursiyerler; şirketlerin halkla ilişkiler,
kurumsal iletişim, müşteri ilişkileri ve tanıtım bölümlerinde, halkla ilişkiler ve tanıtım
ajanslarında, çağrı merkezleri,organizasyon, fuar ve turizm şirketlerinde çalışabilirler

Eğitim Süresi:544 Saat

Oluşturulma Tarihi : 03.07.2014